Min blog vil jeg bruge til at vise mine kort, samt muligvis andre kreative ting jeg laver.

søndag den 21. juni 2020

Shakerkort med ballerina bamse.

Nu lykkedes det mig at få lavet mit første shakerkort, eller rettere det andet, men det første landede i skraldespanden, da pallietterne røg ud hele tiden. Men denne gang bliver de hvor de skal ;-)

Kortet er lavet efter en video som Janni fra Three Scoops designteam har lavet, og jeg har brugt ting fra surprisepakken derfra. Pakken er så også min første netop derfra :D

Kortbasen er 12 x 12 cm. Desuden har jeg skåret en baggrund i samme str. med die. Og det øverste stykke, er også skåret med samme die.
Hullet er også lavet med die.
Stykket med teksten er fra det stykke der var i overskud fra hullet, og det er skåret med min skæremaskine.

Baggrunden er sværtet med Distress Oxide og det samme det stykket med teksten.

Bamsen er farvelagt med Copic Ciao. Jeg måtte prøve mig frem, da jeg ikke havde de farver som blev brugt i videoen, men jeg er ok tilfreds, selv om farven blev anderledes :D Den er skåret ud på min Scan´N cut.

Die er fra Simple and Basic, Pallietterne er enten fra Hobbyboden el. Three Scoops, og stemplerne er fra Three Scoops.



Ingen kommentarer:

Send en kommentar