Min blog vil jeg bruge til at vise mine kort, samt muligvis andre kreative ting jeg laver.

lørdag den 25. juli 2020

Bryllupskort.

Kortbasen er ca. 12,7 x 17,8 cm. Derpå et stykke mønsterkarton, hvor kanterne er kradset op. Så har jeg sat ½ doily på oppe i venstre hjørne og til højre et stykke blonde, samt et andet stykke blonde nederst.
Igen satte jeg en halv doily og oven på den endnu et stykke mønsterpapir, som også er kradset op i kanterne.
Endnu et stykke mønsterkarton med opkradsede kanter, og under det stykke er en diecut i træ.

Blomsterne er lavet af vellum og under den en sløjfe samt lidt "brudeslør".

De to små hjerter, jeg har limet på den ene blomst er skåret i sølvkarton, og det samme er bryllup.

Die er fra Gittes eget design hos Hobbyboden, samt Prima Marketing.
Rhinsten er fra Dixi Craft.







2 kommentarer:

  1. Rigtig romantisk, sødt og fint bryllupskort du har lavet :)
    Og se nu fik jeg endelig kigget ind hos dig, med en kop te ;)
    Mærkeligt at du ikke kan følge blogs....kan se du stadig har blogger ligesom mig, jeg gør det via "Læselisten" i bunden af mulighederne på blogger "oversigtssiden"....men har lige set den opfordre mig til at prøve "det nye Blogger"....??? Måske du bruger det nye (hvad det så lige indebære) og det er fjernet derfra??? hmmm ved da ikke lige om jeg skal trykke på at jeg vil prøve det nye - så skal der også bruges krudt på at sætte sig ind i det.... ;)

    SvarSlet
    Svar
    1. Tusind tak Camilla :D
      Jeg plejer ikke at gøre det under læselisten, men under blog jeg følger. Men prøvede lige der igen bare på en anden måde, og nu kunne jeg tilføje, desværre uden billeder som jeg ellers havde før :D

      Slet