Min blog vil jeg bruge til at vise mine kort, samt muligvis andre kreative ting jeg laver.

fredag den 30. oktober 2020

2 forskellige julekort

Det er længe siden jeg har lagt noget ind her, men nu kommer der et par stykker. Jeg har forsøgt med flere ting, men det bliver bare ikke som jeg ønsker....men den rette motivation kommer nok igen :D

Begge kort svarer til 13,5 x 13,5 cm. hvor baserne er hvidt karton.

Det øverste med rensdyrhovedet er i to lag. Det underste lag er i guldkarton og det øverste i sort karton. Jeg har valgt at skubbe det øverste lag lidt, så man kan se guldkartonen, men har ikke kunne fange det på billedet.

Grenkransen er også i to lag. Begge er lavet i kvistkarton, men det øverste har fået Distress Ink, så der er lidt farveforskel.

Die er fra Craft and You, Nellie Snellen, Marianne Design, Sizzix, By Lene, Simple and Basic samt Kort og Scrap.








Ingen kommentarer:

Send en kommentar