Min blog vil jeg bruge til at vise mine kort, samt muligvis andre kreative ting jeg laver.

onsdag den 20. januar 2021

Grib dagen.

Kortbasen er 13,5 x 13,5 cm.

Min plan var, at jeg skulle bruge mønsterkartonen til et helt andet slags kort, men det endte ud noget dette i stedet for, da jeg ikke kúnne få det til at blive som jeg havde tænkt. Og det var faktisk fordi jeg stædigt holdt fast i netop dette mønsterkarton. Så kan jeg lære at lade være med at være så stædig ;-)

På mønsterkartonen har jeg sat foil på, og jeg har brugt Distress Resist Spray, som jeg lod tørre. Jeg sprayede det ikke på, men smurte bare lidt på, så jeg kunne styre det bedre. Da det var tørt lagde jeg foil på og kom det gennem min laminator.

Die er fra Simple and Basic og Gittes eget design hos Hobbyboden.dk





2 kommentarer: