Min blog vil jeg bruge til at vise mine kort, samt muligvis andre kreative ting jeg laver.

onsdag den 24. februar 2021

Foldet kort

Sad i sidste uge og så et kort som Janni fra Three Scoops designteam lavede. Og selv om jeg normalt slet ikke er til grønne farver, ville jeg afprøve det ;-)

Kortbasen er 13,5 x 13,5 cm i hvidt karton. Det øverste stykke af kortet som man åbner, blev bukket på midten og fik mønsterpapir på. Inden i kortet kom der også mønsterpapir og så endnu et stykke der dog var rundt. Det der forreste stykke er der også sat et rundt stykke på, der passer præcis med det runde inde i kortet.

De jordbær der er på er stemplet og efterfølgende farvelagt med Copic Ciao i 3 forskellige røde og 3 forskellige grønne nuancer.

Karton og stemplerne er alt sammen fra Three Scoops.
Enamel dots er fra Love2stamp.












 

Ingen kommentarer:

Send en kommentar