Min blog vil jeg bruge til at vise mine kort, samt muligvis andre kreative ting jeg laver.

tirsdag den 2. marts 2021

Et enkelt kort med kram.

Jeg sad i weekenden og læste hobbybodens blog, og så nogle kort som Gitte havde lavet. Ret enkle men fine. Nu har jeg så selv forsøgt....havde faktisk det ene stk. karton hun brugte og det der gjorde at jeg ville prøve, men haha....jeg ved jeg har gemt det til noget bestemt, men da jeg så skulle bruge det, kunne jeg ikke huske hvor. Så måtte bruge noget andet jeg havde liggende ;-)

Kortbasen er A6 i hvidt karton og derpå et stykke guldkarton, efterfulgt af det blå mønsterkarton.
Så et stykke vellum der passer i højden til ordet kram...lidt større med vilje og så kram der er skåret ud i guldkarton. Det meste af indmaden til ordet har jeg fjernet, dog har jeg valgt at lidt skulle limes på igen.

Die er fra Hobbyboden - Gittes eget design.
Halvperlerne er fra Dixi Craft



 

Ingen kommentarer:

Send en kommentar