Min blog vil jeg bruge til at vise mine kort, samt muligvis andre kreative ting jeg laver.

søndag den 21. marts 2021

Romantisk konfirmationskort.

Jeg får for øjeblikket kits hver måned i denne tid, da Anja har lavet stempler i nogle mdr. og dem må jeg bare eje ;-)
De fleste materialer jeg har brugt på kortet er fra det kit :D
#ptwkitklub og #picturingtheworld

Dog har jeg på kortet sat noget smalrillet bølgekarton i sølv på, samt en blomst der ikke fulgte med. Desuden ude i den ene kant, har jeg brugt en die, der heller ikke er med kittet.
De små "dots" jeg har sat på, er bare noget karton jeg har heatembosset og så stanset ud med hulmaskine. Jeg har brugt samme embossingpulver som på teksten.

Die er fra Three Scooops og Elizabeth Craft Design.
Stemplet med den lille tekst er også fra kittet.
Embossingpulver fra WOW.
Distress Oxide.





Ingen kommentarer:

Send en kommentar