Min blog vil jeg bruge til at vise mine kort, samt muligvis andre kreative ting jeg laver.

torsdag den 30. juli 2020

2 smil kort

Jeg har købt det nye sæt med Smil og stempel hos Hobbyboden, og har nu brugt det på to kort, som er vidt forskelligt :D

Det første kort er 14 x 10,8 cm og det nederste er 10,5 x 14,8 cm. (A6 str.)

Det øverste har jeg sat et stykke mønsterpapir på, og så den hvide kant, der fylder godt på kortet.

Det nederste har jeg sat en sort base på først og så en lysegrøn base. Dernæst sværtet igennem på lidt af det med en stencil og så ellers sat smil på.






3 kommentarer:

  1. 2 flotte kort :) og fin effekt med det udtonede stencil område :D
    Hvor træls at det alligevel ikke virker med blogs du følger :( det ser ud som om der kommer et "https//" for "meget" i adresselinjen…
    Hvor kan sådan noget bare drille nogle gange :)

    SvarSlet
    Svar
    1. Tusind tak Camilla....og jeg har fået det til at virke nu. Ved godt at der var en for meget, men uanset hvad jeg gjorde, ville den ikke. Men pludselig kom det :D

      Slet
    2. Fedt det lykkedes til sidst :D

      Slet