Min blog vil jeg bruge til at vise mine kort, samt muligvis andre kreative ting jeg laver.

tirsdag den 28. juli 2020

Et tillykke kort :D

Kortbasen er hvidt karton str. 10,7 x 14 cm. Der har jeg sat et stykke mønsterkarton fra 13@rts og så en udstanset ramme rundt om.

Tillykke er lavet med et sæt die i 3 lag. Nogle nye die Gitte har designet, og jeg er ret vild med de sæt. Hun har lavet stempler der passer til :D
Jeg har ikke det sæt selv endnu, men har været heldig at få lov at skære nogle af dem ud hos en scrapveninde :D
Jeg har her bl.a. brugt rosafarvet vellum til det ene lag.

Die er fra Gittes eget Design fra Hobbyboden og Spellbinders.
Blomsterne er fra Prima Marketing.



2 kommentarer:

  1. Rigtig, rigtig sødt og fint kort du viser i dag :D Jeg har også et godt øje til flere af Gittes nye dies og "tilhørerne" stempelsæt....må se hvor længe og hvor meget jeg styrer mig ;) og så er den ramme altså også bare fin....hmmm….jeg skal vist passe på ikke at blive for fristet LOL. Hvor godt at du fik det med at følge blogs til at "virke"...halv om ikke andet ;) Jeg har flere blogs på min læseliste end under blogs jeg følger på selve bloggen - plejede at se dem på læselisten når jeg havde tid....det er så længe siden, nu kniber det med bare at nå at følge med i "dem jeg følger" ;)

    SvarSlet
    Svar
    1. Tusind tak Camilla :D
      Haha....troede jeg havde fået det til at fungere, men den sender ikke en videre, når man trykker på linket. Aner ikke hvorfor det pludselig bare ikke vil som jeg vil ;-)

      Slet