Min blog vil jeg bruge til at vise mine kort, samt muligvis andre kreative ting jeg laver.

lørdag den 11. juli 2020

Et hvidt kort.

Jeg så et sæt die til blomster for lang tid siden, og har siden været på jagt efter dem, men har ikke kunne finde dem. Så dem så igen forleden dag, og så blev de bestilt med det samme.

Jeg vidste med det samme, at kortet skulle holdes i hvidt, og derfor er der kun stenene på, der bryder den hvide farve.

Stenene er fra 13@rts.
Bladene er lavet med die fra Cherry Lynn. Resten har jeg brugt de uha die til. Har ikke set dem andre steder, så jeg har ikke kunne købe de die som originale.


2 kommentarer:

  1. Se det her kort var FB så sød at vise mig :) men det er stadig rigtig flot :) Kan godt forstå du måtte have den blomsterdie, for den er lækker....og hvis den slet ikke kan skaffes mere...så var det jo heldigt du stødte på den...selv om uha dies (det udtryk havde jeg ikke set brugt før ;) ) ellers er noget vi undgår :)

    SvarSlet
  2. Tusind tak Camilla. Ja jeg har virkelig ledt efter den die mange steder, så jeg måtte bare gribe chancen, da jeg fandt den...trods navnet ;-)

    SvarSlet