Min blog vil jeg bruge til at vise mine kort, samt muligvis andre kreative ting jeg laver.

torsdag den 9. juli 2020

Konfirmationskort til en pige.

Konfirmationerne skulle have været overstået for nogle mdr. siden, men grundet Corona er de blevet udsat. Det giver mig så mulighed for at fortsætte med at lave de kort og det har jeg så gjort nu :D

Kortbasen er hvidt karton str. A6. Derpå et stykke mønsterkarton fra en ny blok jeg har købt.
Jeg har desuden leget lidt med guldfarvet glimmerkarton, hvor jeg bl.a. har skåret en ramme, og små "halvperler" ud og sat på kortet.
Den lille tag har jeg lavet mindre en dien egentlig er, da den ellers ville blive for stor efter min mening.

Die er fra Dan Design, Mama Elephant, Sizzix, By Lene og Simple And Basic.


Ingen kommentarer:

Send en kommentar