Min blog vil jeg bruge til at vise mine kort, samt muligvis andre kreative ting jeg laver.

mandag den 15. februar 2021

Kort i forårsfarver - blade.

Jeg sad og kiggede på pinterest i går, og så et kort, jeg har liftet nogenlunde. Har dog ikke det sæt die der var brugt, men i stedet fik jeg brugt nogle helt nye die :D

Kortbaserne er str. A6. Derpå et stykke akvarelkarton der er sværtet med Distress Oxide og så sprøjtet en smule vand på efterfølgende.
Igen et stykke akvarelkarton, hvor jeg har stanset ud med blade. På det ene har jeg så lagt noget ind igen, bare for at afprøve den effekt :D

Stempler er fra Gittes eget design hos Hobbyboden og fra Picturing the world.
Enemal dots er fra Love2stamp på det ene og Rhinsten fra Vivi Gade på det andet :D
Die er fra Three Scoops.

 





Ingen kommentarer:

Send en kommentar