Min blog vil jeg bruge til at vise mine kort, samt muligvis andre kreative ting jeg laver.

onsdag den 17. februar 2021

Konfirmationskort til en dreng

Jeg har fået mit nye kit hjem fra Picturingtheworld og deri lå de fleste materialer, jeg har brugt på dette kort :D

Kortbasen er hvidt karton str. 13,5 x 13,5 cm. Jeg har sværtet det i kanterne, for at få det til at se lidt rustikt ud.
Jeg har brugt af to stykker mønsterpapir fra kittet, samt det stempelsæt der fulgte med. 
Drengen er stemplet på brunt læderpapir - også fra kittet.

Selve kortet er bygget op efter en udfordring der hver gang følger med, bare sjældent jeg får startet på det, før udfordringerne er forbi ;-)
Desuden har jeg hentet inspiration fra Mette, der er med i designteamet hos Picturingtheworld.

De små stjerner er først blevet sprøjtet med Distress Oxide, hvilket var en fejl, da jeg egentlig ville spraye med noget andet, men det fik så endnu en tur. Da de var tørre, gav jeg dem glossy accent for at gøre dem blanke.
Båndet jeg har brugt var råhvidt, men fik også en omgang spray og så kørte jeg der rundt i farven. Det er helt bevidst at det ikke kun er mørkeblåt, da jeg godt kan lide at man kan se lidt af den originale farve.




Ingen kommentarer:

Send en kommentar