Min blog vil jeg bruge til at vise mine kort, samt muligvis andre kreative ting jeg laver.

søndag den 21. februar 2021

Striber og acetat.

Jeg så et kort som Lissy fra Hobbybodens designteam havde lavet og faldt for det. Nu har jeg selv forsøgt en efterligning bare i andre farver og størrelse.

Karton striberne er skåret i forskellige mål og så efterfølgende limet på acetat. Dernæst stanset ud med die. Acetat og die passer bare ikke sammen, så det har kørt gennem stansemaskine mange gange. Jeg kender turen, for jeg har gjort det flere gange før ;-)

Det jeg især faldt for på Lissys kort, var det meget enkle, og ja netop fordi mit ikke er helt så stort, blev det faktisk endnu mere enkelt end planen var ;-)

Die er fra Simple and Basic og Gittes eget design hos Hobbyboden.
Rhinsten er fra kassen.



 

Ingen kommentarer:

Send en kommentar