Min blog vil jeg bruge til at vise mine kort, samt muligvis andre kreative ting jeg laver.

søndag den 28. marts 2021

Kort med Altenew blomst.

Jeg havde scraphygge med en anden scrapper i går, og det var som altid hyggeligt :D

Havde valgt at jeg ville stemple blomster og fik stemplet lidt forskellige, samt farvelagt både med sværte og med Copic.

Her på dette kort er der brugt sværte.

Stempelsættet er et sæt jeg købte for et gavekort jeg fik i fødselsdagsgave for et par år siden, og jeg havde lyst til at bruge det igen.
De fleste der kender mig ved, at jeg elsker blomster, og meget gerne bruger blomster på mine kort ;-)

Kortbasen er A6 og derpå er der sat et stykke lysegrønt karton der er stanset ud først.

Die er fra Altenew og Simple and Basic.
Teksten var et jeg havde i forvejen, og jeg kan ikke huske hvor den er fra.
Halvperlerne er fra Dixi Craft.
Sværter er fra Altenew.


 

Ingen kommentarer:

Send en kommentar