Min blog vil jeg bruge til at vise mine kort, samt muligvis andre kreative ting jeg laver.

onsdag den 14. april 2021

Shakerkort :D

Jeg har igen forsøgt at lave et shakerkort, og endelig er jeg selv tilfreds. Det første jeg forsøgte for et stykke tid siden, røg direkte i skraldespanden, det andet var til børn, men dette er meget mere mig.
Jeg er normalt overhoved ikke til shakerkort, så derfor er jeg på ingen måde øvet i at lave dem, men har købt noget nyt tape netop til det, og det er væsentlig nemmere for mig at arbejde med :D

Ideen til dette kort, er faktisk fra Ditte og jeg har fået lov til at efterligne hende, dog er dette lidt anderledes, hvilket jo kun er fint :D

Kortbasen er 13,5 x 13,5 cm. Derpå et stykke mønsterkarton, og så kommer shakerdelen.

Die er fra Simple and Basic, Three Scoop. Dem jeg har brugt til blomsten kan jeg simpelthen ikke huske, da det er 2-3 år siden jeg lavede den :D
Pynten i shakerdelen havde jeg i forvejen.




Ingen kommentarer:

Send en kommentar