Min blog vil jeg bruge til at vise mine kort, samt muligvis andre kreative ting jeg laver.

søndag den 18. april 2021

Et hurtigt tag, til en udfordring.

Der kørte online scrap grundet corona i går, og jeg har fået lavet dette tag til en udfordring.

Baggrundskartonen er fra mit kit fra Picturing the world fra marts mdr. Jeg er total vild med det sæt, og havde allerede bestilt ekstra hjem, da vi fik leveret kittet, og har så igen måtte bestille mere hjem ;-)

Jeg elsker at lave tags, men har intet at bruge dem til, så det sker ikke ret tit at jeg gør det. Men denne udfordring jeg så, måtte jeg bare være med til ;-)

Det er lavet med karton, vellum og så en lomme også i vellum.
Lommen gav jeg et lille stykke blonde, for netop at markere den.
I lommen har jeg så sat endnu en lille tag.

Alle die der er brugt, er fra Simple and Basic.




Ingen kommentarer:

Send en kommentar