Min blog vil jeg bruge til at vise mine kort, samt muligvis andre kreative ting jeg laver.

mandag den 24. maj 2021

Kort til en veninde.

Kortet er lavet med ting fra mit kit fra Picturingtheworld - maj kittet. #ptwkitklub og #picturingtheworld

Kortbasen er str.. 10 x 21 cm i hvidt karton. Modellen er slimline..

Baggrundspapiret er fra kittet. Grenene er stanset ud i både mat og blank sølvkarton. 
Under bladene har jeg sat gaze der er revet op i siderne. Bladene er faktisk efter inspiration fra Gitte i Hobbyboden :D
Under blomsterne er der sisal der passer i farverne til kortet, samt noget sølvhalløj.
Blomsterne er lavet i vellum og har fået perler på med sølvglitter..
Teksterne er lavet med stempler fra kittet, hvor jeg har valgt at heat embosse dem med sølv embossingpulver.


 

Ingen kommentarer:

Send en kommentar